Taktika: High Warlord Naj'entus

23. července 2009 v 17:22 | Trew |  Dungeony
Název: Taktika: High Warlord Naj'entus

První boss, na kterého v BT narazíte je právě High Warlord Naj'entus.

High Warlord Naj'entus
Healeři: 7-9
DPS: Co nejvíce range, více jak 3 melee je dmg do raidu navíc
Tank: 1

Speciální příprava:
Každý by měl mít minimálně 8500HP, spíše více. Alchemista pak může vyrobit Frost Protection Potiony, které taky nejsou naškodu.
Všishni roguové musí mít Wound Poison na obou zbraních po celou dobu fightu. Pokud není rogue je třeba Arms warrior, nebo MS hunter.

Rozestavění raidu:
Po pullu se boss odtáhne více dostředu místnosti, kvůli většímu prostoru kolem. Každý hráč musí stát minimálně 6 yardů od dalšího (platí i pro melee), aby se zabránilo další dmg do raidu.

Boss má 4 000 000 HP, hituje tanka okolo 3500 a má 8min Enrage.
Má 3 hlavní schopnosti.
1)Needle Spine -hodí na 3 náhodné hráče "osten", který dává okolo 3k dmg + další 2,5k v okolí 6yardů. Toto boss používá po celou dobu fightu, kromě času kdy je v Tidal Shield.
2)Impaling Spine-hodí na 1 hráče velký "osten", který dává přes 4500dmg+2750dmg a stun každou další sekundu, co je tento osten na něm+. Hráč, který toto dostal by měl říct (VT, TS, apod.) hráči, stojícímu nejblíž, aby onen "osten" sundal, tím že na něj klikne pravým tlačítkem myši. Tento osten se mu přesune do inventáře (všichni hráči musí mít volno). Boss hází "osten" většinou 2x za minutu.
3)Tidal Shield -boss se stává imunne na veškerou dmg a healuje se 1% za 2s (proto Wound Poison/Mortal Strike/Aimed Shot). Štít se schodí hozením "ostnu" z inventáře, ale jeho zničení stojí každého v raidu 8500HP, proto je třeba ještě před hozením dohealovat všechny nad tuto hranici (pokud někdo v průběhu boje zemře a použije SS/dostane CR musí dostat HP buffy). Tato dmg se dá avoidovat používáním CoS, Iceblocku, nebo Divine Shieldu.

Boj:
Pull pomocí missdirectu, po té tankování přibližně ve středu místnosti. Healeři musí být rozestavěni tak, aby pokryli celou plochu raidu a došáhli na každého hráče. Ihned po pullu boss začínát házet Needle Spine. Pokud budete rychle sbírat Impaling Spine, neměl by nikdo zemřít. Po 60sekundách si boss nahodí Tidal Shield, v tu chvíli neháže Needle Spine a healeři musí dohealovat raid nad 8500 (Deadly Boss Mod ukazuje tabulku s lidmy pod touto hranicí). Až budou všichni (nebo alespoň valná většina) full HP, může se použít Impaling Spine a to lidmi, kteří ji sebrali z hráčů, na které byla hozena v předchozí fázi. Celý Tidal shield by neměl trvat déle než 8sekund. Po zničení shieldu všichni dostanou 8500frost dmg, která se dá resistovat, frost gear se nevyplatí, ale paladinská aura a shamanský totem ano. Teď máte 8s na doplnění HP, než boss opět začne házet Needle Spine. Tato procedura se opakuje, po celou dobu, avšak maximálně 7x, jelikož pak přichází Enrage.
Boss je celkem jednoduchý, ovšem healeři se opravdu zapotí.Aby jste jim pomohli tak by všichni měli mít Health Potiony/Frost Resistance Potiony a co nejvíce druhů Healthstonů.