Naxxramas - Anub'Rekhan

23. července 2009 v 16:55 | Jupi |  Dungeony
Název: Naxxramas - Anub'Rekhan

Toto je popis strategie na 1. bosse v Naxxramasu pro 10 lidi v Northendu

Anub'Rekhan ma na zacatku priblizne 2.230.000 HP a 3 zakladni ability, kterymi bude zneprijemnovat pobyt tem, kteri ho chteji zabit :)


Impale - toto je AoE (area) efekt, ktery zpusobi, ze se boss vybere jednoho nahodneho hrace v raidu a zasahne s nim vse co je v linii pred nim a i jeho. Zasah na vse bude neco mezi 4800 - 6200 fyzickeho DMG a hrac, ktery byl vybran vyleti do vzduchu s tim, ze fall dmg bude jen 50%, jakmile se dotkne zeme.

Locust swarm - toto je opet AoE, ktere se periodicky strida mezi 70-120 sekundami a ma efekt do vsech stran okolo bosse v rozmezi 30-ti yardu. Toto AoE zpusobi nejdrive zpomaleni vsech o 75%, potom kazdy dostane DoTku (debuff), ktera bude na zacatku davat cca 850-1150 nature DMG a zacne se stackovat na hraci kazde 2 sekundy. A aby toho nebylo malo, tak hrac dostava po celou dobu trvani Silence a spawnuje se "Crypt guard" mob na tom miste, kde byl boss naaggrovan. No a to cele trva 16 sekund.

Posledni jakoby abilitka je nahodna a spociva v tom, ze jakmile je v mistnosti jakekoliv telo (hrac/crypt guard), boss muze z neho nasummonovat scaraby. Neni na to nic jak a kdy, ale proste se to muze stat.

Toliko k abilitam, nyni prejdeme k tomu, jak ma vypadat raid. Idealni by bylo mit 2x full spec tanky + 1x offtanka. Tedy nekoho, kdo muze prejit na tankovani a kdyz je vse ok, tak dpskovat. Dale 2x minimalne full spec healery, pokud jeden balance druid jako support healer, neni to od veci do toho, aby byli celkove 3. Zbytek DPS. Preferovano je range dps, ale neni to podminkou. Prvotni rozmisteni je vcelku normalni, ale je zahodno, aby mag/aoe caster stal poblize Crypt guardovych tel a to v pripade summnuti scarabu. on je totiz musi okamzite Frost Novou nicit a nebo kdokoliv jiny. Balance druid s Barkskinnem a AoE zastane tuto praci take.

Takze, main tank naagruje bosse a vrati ho na jeho puvodni misto, kde stal. POZOR, toto je dulezite, protoze tam se bude vse spawnovat. Druhy tank aggruje spolu s snim Crypt guardy a hlida spawny. Je pripraven okamzite prebrat bosse, pokud padne main tank. Po naagrovani se raid rozptyli v pulkruhu okolo bosse tak, aby byli casteri a ostatni v range. Tankovani by nemelo byt proti zdi a to z duvodu mozneho evadovani brouku a jine haveti, kterou bude spawnovat.

Nyni POZOR. Jakmile tank zpozoruje (MUSI koukat!!!) casting bar Locust swarmu (nejde to prerusit), tak zacne bosse KITOVAT po mistnosti. No a to bude nasledovne: od jedne steny se slizem na druhou stranu cele mistnosti. Pokud je Hunter pritomen, bude na nem mit Aspect pro rychlejsi beh. VSICHNI zacnou okamzite po zpozorovani/upozorneni na locust zdrhat na druhou stranu. Je to zivotne dulezite, jinak budou ztraty nechutne a wipe je blizko. Pokud tank bezi s hunterem, tak nezapomenout healovat i huntera a nejen tanka. Zde je velmi zahodno, aby druidi okamzite v behu HotKovali oba dva, pokud jsou tam jako healeri. Locust zkonci ve chvili, kdy bossik dosahne protejsi steny mistnosti a tam bude tankovan jako predtim. Ostatni se opet rozprotrou okolo a offtank zacne okamzite likvidovat spawnute veci okolo, ktere se s Locustem vylihnuly.
Locust se bude opakovat kazdych 90 sekund, dokud neni Anub'Rekhan mrtev.


Takze toliko strategie, pokud se toto dodrzi, vsichni preziji. Nyni kdo a jak by mel byt pritomen.

Hunter pro jeho Nature rezistence buff
Death Knight frost pro jeho Unholy auru. Velmi zahodno.

Tento boss je Nature rezist check, ale nic kritickeho. Musi se udrzet na tankovi a vsichni MUSI dodrzet utikani. Clothaci budou po jeho uderech umirat bohuzel velmi rychle a nelze je temer uhealovat. Takze TS ci jina komunikace je vice nez zadouci :)
 

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.